zondag 26 oktober 2008
























































zondag 26 okt
zo dan,alweer een week onderweg en toch nog steeds in Nederland Maastricht,om precies te zijn vrijdag aangekomen zag de zg oude haven op de kaart en dacht hup ernaartoe. moest eerst een klein sluisje door,bediend door een almaar grijnzende grijzende sluismeneer ik dacht,dit gaat geld kosten,en ja hoor 24 euro voor een nachtje, wel gratis douchen nou,dan maar voor 24 euro douchen na iedere 5 minuten even opnieuw drukken,ik denk,dat hou ik lang vol maar...na 30 minuten gaat t licht gewoon uit,de rakkers
lig nu trouwens aan een lange pier tussen twee bruggen,achter" t witte wiefke", een tjalk van ook 22 meter die net als ik onderweg is naar t zuiden aardige mensen hoor,Michiel,Marjet en hun twee koters misschien vaar ik een stukje met ze op

en nog even over de afgelopen dagen,heb in ieder geval zondag en maandag doorgebracht in de biesbosch wat een fantastische plek is dat toch,en zo dicht bij Rotjeknor kreeg er op mijn prachtige plekje visite van Jan de winter met de mooie luxe motor "Emanuel" altijd leuk om Jan met zn altijd aanwezige grote schare volgelingen te zien
Ook nog een nachtje net boven Venlo in een zg "zandput"doorgebracht doodstil,heerlijk vond ik het,tot de nacht aanbrak.... beetje Blair Witch project overal geluiden,Uilen,herten was ook nog overtuigd dat er een maagd werd verkracht.. nou,normaal gezien wel aantrekkelijk hoor,zo n maagd,maar nu toch de dekens maar wat verder over de oren...
enfin,toch ook weer overleefd

nou,volgende keer de foto s erbij,lukt helaas nu niet in dit internet cafe

6 opmerkingen:

Goedegunst zei

Ha P,

Goed van je dat je bent gegaan! (al zijn we natuurlijk wel stik jaloers)
Jammer dat we je vorige week zaterdag niet meer live hebben gezien. Dat maken we goed door gewoon onderweg eens bij je langs te komen!!
Leuk om je blogs te lezen, hou vol!!

Dikke knuffel D,M,R en L

Koos F zei

Die haven daar in mijn geboorteplaats Maastricht, wil ik toch zeker ook eens liggen. Goed dat ze die weer toegankelijk hebben gemaakt. Kun je vandaar ook doorvaren naar de Zuid-Wilemsvaart, of loopt het dood?

O, ik zie nou dat ze in het zandgat boven Venlo nog steeds dat bandje met enge geluiden afspelen. Helpt goed tegen langdurige liggers - waarvan akte.

Vallypee zei

Hey, P, Maastricht and the quarries, hey? I know that Jan and Bruce love going there, and they really enjoy all the (spooky) country sounds...

Great that you've met some good peeps on the way already, and good to know you are enjoying the experiences, especially the €24 shower ;-)

Vallypee zei

Ooh and yes, looking forward to seeing your photos, and reading your next episode. Who knows, soon you'll be writing your on Wegen van het Water! xx

Koos F zei

Vergeet niet Valeries afscheidsstukje over jou te lezen!

Vallypee zei

wat mooie fotos Philippe! Fantastisch en rustig. ik ben heel jalous!