woensdag 4 maart 2009





De omgeving wordt wel steeds mooier,ben van de Champagne nu in de Haute Marne Zie al bladeren aan de bomen en struiken en voila,katjes Afgelopen zaterdag warm met ineens veel vlinders Wat ben ik blij dat ik hier ben,en wat hou ik van dit land
Frankrijk is prachtig en de mensen zijn verrassend aardig en geinteresseerd.
En nu....,nu dus Rolampont,hemelsbreed bijna op de lijn met Bussière,aah Bussière,ik droom weg,hoe zou t met r zijn?...Nou ja,Rolampont dus,vanmorgen kwam Manu,een vriendelijke man van de VNF met een busje om mijn brommertje naar een reparateur in Langres te brengen,t ding wil niet lopen. Aardig van ze hoor om me zo te helpen.
Rolampont ligt hoog,rond de 300mtr boven de zeespiegel en een paar km verderop ontspringt de Marne. Verderop ook de tunnel van Balesme,5km lang bijna,en daarna gaat t omlaag richting de middelanse zee Yeah!
Heb ook een Franse Gsm trouwens 0033612755955,altijd leuk een smsje.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je gaat gelijk weer als een speer!
Tof, man, die motor.
Damsterdiep

Vallypee zei

Wat lovely Philippe ;-) You sound so happy, and you look it too...nice photo of the man himself. The village on the gorge there is stunning. Love the colour of the stone. They look look as if they've been carved from the hill. And the skyline of the village too..gorgeous. I won't say you're lucky cos you've waited and worked long enough for this, but boy, am I a bit envious? Yes, I am... keep them coming dear P xx

Angelique zei

He blijf nou een beetje in de champgane hangen, vind ik leuk. Gaan we lekker drinken........

Vallypee zei

So.....Philippe le France, where are you now....? Looking forward to more tales of the unexpected ;-) xx