woensdag 1 april 2009




Zo,dat is weer lang geleden zeg,dat ik wat van me laat horen ik kan hier in de bibliotheek helaas geen foto s op mn blog zetten,dus ik dacht ,laat dan maar
Nu,na een maand,ben ik weer klaar om te vertrekken,dus vandaar even een levensteken
leuke plek,Rolampont,maar toch wel zo n beetje een van de koudste plekken in France
ligt hoog,zo op t plateau van Langres en de Vogezen zijn dicht in de buurt,en die trakteren de streek dagelijks op een portie steenkoude wind afgelopen maandagnacht was ik t echt zat,weer zo n heftige koude nacht met zware nachtvorst Voorbij Chaumont is t al duidelijk veel meer lente,en de andere kant uit ,richting de Cote d or is ook alles al groen.Snel door dus Morgen nog een dagje voor de voorraden en de wasmachine,en dan vrijdag door.Volgens Anne en Eva,die van de week weer geladen langskwamen,is t nog 700km naar Sete in t zuiden Eerstvolgende stop die kant uit zal st Jean de Losne zijn,op de Saone Dus nu hier op t kanaal nog zo n beetje 80 km en daarna de Saone met daarachteraan de Rhone K ga dr voor,en de volgende keer weer wat Foto s

4 opmerkingen:

Vallypee zei

Hey P, great to hear from you again. Good to know you'll be on the way once more. St Jean de Losne is where a lot of English folks keep their barges over the winter isn't it? If you come across a couple of Americans by the name of Caffrey, who run a chartering business from their (I think), say hello from me...Spring is here in R'dam too, although the nights are also cold still. We've had some good frosts too, so yours must have been quite bad given how high up you are there in Rolampont. Take care, and hugs to Bram and Joop. Looking forward to more photos too! xx

Vallypee zei

sorry...there, not their

Vallypee zei

And now for the photos? You must have a whole stack by now, Philippe de France....we wait in anticip-p-p-pation ;-D

Vallypee zei

Yay photos!!! Will have to come back and study them later. Off to work now, but thanks for obliging P! xx