dinsdag 2 december 2008







Heerlijk,ik ben klaar om te vertrekken,eindelijk Wel heel mooi en vooral leuk hier in Mouzon,maar t is goed geweest heb mn verstuivers terug en de motor lijkt fantastisch te lopen weer denk t trilprobleem ook te hebben opgelost,de achterste motorsteun stond tegen de motor aan Verder zijn de dagen toch wel een beetje somber hoor ,ik mis de zon Daarom was t dan ook heel leuk dat mn lieve zus Valerie met zwager Luuk even een weekendje langs kwamen Had een 12volt Acculader nodig en zwager Luuk belt en zegt,nou dan brengen we m toch even.Fantastisch.Ben vanmiddag gaan bedanken op de Mairie Kon toch beter nog tot na t weekend blijven volgens de assistente van de burgemeester ,want er is as zaterdag veel te doen in t dorp Denk dat ik nog even blijf hi hi . de ouwe rakker! Oh en had ik al melding gemaakt van mn nieuwe hout 4kuub besteld 2,5kuub gekregen en de hoofdprijs betaald,en voor 4kuub natuurlijk En nog zeiknat ook,Chris zou blij met mn rookontwikkeling zijn

4 opmerkingen:

Chris van der Meulen zei

Hee Philip... raad eens... die rookontwikkeling deert me niet, maar ik schaam me rot voor dat plastieke zeiltje van je over die houtstapel. ;-)

Vallypee zei

Yay, P, we thought you'd taken the sun with you, and left us none, but seems it's left you too ;-( Well we miss it just like we miss you. Shame about the smoky, wet, smelly wood, especially as they sold you short. I like Chris's remark here, though..lol. I like the wood delivery vehicle too! Reminds me of the things they drive round the sawmills in South Africa.

Great that you can be on your way again though..as and when ...

Take care sweet pea :-) V xx

Koos F zei

Mooi verhaal Philip.
Is ze al op je gaan zitten inmiddels?
Dat hout is echt Frans: droogt tijdens het branden. Deden ze vroeger altijd zo.

Angelique zei

Ja, je moet natuurlijk wel werk van d'r maken anders kom je nooit een stap verder. Dus, hop die kachel aan , smijt er wat kaarsen tegenaan, gebruik mijn kookboek en flans wat lekkers in elkaar. Je bent hier niet meer welkom zonder de liefde een kans te hebben gegeven!! Succes! X A