zondag 12 april 2009




Na Chalon,op weg naar Lyon.Als ik moet wachten voor een sluis,ga ik met Joop de kant op om een beetje met stokken te gooien.met de eerste stok struikeld ie over een andere stok en komt jankend aanrennen.Als we weer onderweg zijn zie ik een enorme bloeduitstorting op zn keel en we stoppen snel in de eerste stad die ik tegenkom,Tournus De dierenarts gelooft t wel,niet veel aan de hand zegt ie,en al snel sta ik weer buiten Weer zo n mooi stadje,blijf er nog een dagje extra liggen,heb geen haast toch?zo lekker ook,als er stroom van de wal is,zoals hier.

1 opmerking:

Vallypee zei

Oh no! poor Joop! I hope he's okay now. It doesn't make you feel good when the vets don't seem to care much, does it. Lovely photos again Philippe. It looks quite dreamy and incredibly old! xx