dinsdag 18 november 2008











Mouzon




valt op dat t schip naarmate de reis vordert ,steeds heftiger gaat trillen ik maak me zorgen heb ik iets geraakt met de schroef misschien? staat de motor niet meer in lijn? ik blijf in Mouzon totdat ik t heb uitgezocht Op naar de Mairie om toestemming te vragen om te mogen blijven liggen Ik spreek de assistente van de Burgemeester ,wat een lekker ding zeg,die ogen Ik blijf hier de rest van mn leven liggen Eerst nog even vragen of ze met me wil gaan eten vanavond,maar na 10 minuten sta ik weer buiten k mag blijven,dat wel,zolang ik wil zelfs,maar verder durfde ik eigenlijk niks te vragen Lafaard. als ik ooit nog ns aan de vrouw kom dan is t omdat ze op me is gaan zitten,zo van.....hier blijven Niggah!

8 opmerkingen:

Vallypee zei

LOL P ;-D, I never took you for being fainthearted!

Well, if you stay there long enough, maybe your courage will return. But of course, we would like you to come back here too, so don't get too hooked.....!

It looks like a lovely peaceful spot and again, the light is stunning. I've enlarged the pics, and there's not a soul in sight, except dear Bram of course. Unreal! What I'd give to have a few months of so much peace. Put that with the flavour of France and it looks and sounds perfect. Hugs to Joop and Bram x

Koos F zei

Maar als 't dan misschien uiteindelijk niet opschiet is deze misschien wat voor je. Door mij persoonlijk geschoten.

Koos F zei

Mouzon! Maar dan ben je de afslag naar het Ardennenkanaal voorbijgevaren en dan overwinter je ook niet tussen Reims en Chalon.

Los hiervan: ik hoop dat je trouw doorgaat met publiceren want we smullen hiervan.

Angelique zei

He Pieliep.
Zie je nou hoe mooi het is!!!! Heb je geen spijt dat je niet eerder bent gegaan??? Wat een prachtig omgeving heb je vastgelegd ( behalve die junk). Volgens mij kom je hier nooit meer terug naar toe.
Vinden Joop en Bram het ook leuk? Ik kom je wel opzoeken hoor, samen met Saartje, gezellig!
Geniet van je leven, lieve Pieliep. X

Koos F zei

Die foto met Bram op de voorgrond is mijn grote favoriet. Prachtfoto die een heel verhaal vertelt van jou op weg met je schip en je hele hebben en houden.

Vallypee zei

I agree Koosje. The photo with Bram suggests a big sigh of contentment....

but I also love that photo of the town taken straight into the sunlight, and the one of Charleville Mezieres in the misty dusk with the sun glinting on the rooftops..

Ange is right Philippe, you must be wondering why it's taken you so long to do this.xx

philip zei

Goed gezien Koos,maar ik vervuil het water op t moment met mn vervuilde verstuivers en daar waar t helemaal niet meer stroomt zoals hier op t canal de l est is dat natuurlijk helemaal zichtbaar,ben gewoon bang dat ze me betrappen met daaraanvast natuurlijke een dikke bekeuring Als ik t opgelost heb ga ik alsnog terug

philip zei

Dank je Angelique,t is inderdaad fantastisch en natuurlijk,altijd welkom